csütörtök, június 26, 2008

Na vége.


Köszönöm az aggodalmatokat, s azt, hogy gondoltatok rám. Nem tűntem el végleg.

Az elmúlt hetek nagyon sok stressznek, izgalomnak, s majd kétségbeesésnek is adtak helyet merthát tegnap (június 25-én, szerdán) volt az államvizsgám. De az Úr megőrizte szívemet.
Mint általában, már nagyon vártam a végét, mert egy adott pillanatban elromlott a projektem, nem is tanultam eleget, s nem voltam benne biztos, hogy vajon, most jól lesz-e, vagy sem.

Mint mindig, ugyan, most is minden szép és jó lett.
Megvolt a vizsga nagy gyomoridegek között, s a végén az eredményhirdetés meg szépen rátette a koronát az öt év nagyon kemény erőfeszítésre és sok harcra.
Mint akkor is, most is Isten kegyelme áldott meg.

Egyrészt nagyon bánom, hogy lejárt. Gyönyörű évek voltak, amikre sok évtizeden át nosztalgiával fogok visszatekinteni. Másrészt meg nagy megkönnyebbülés, s jó szépen lezárva tudni ezt a nagy kihívást.

De az élet megy tovább. Jön a következő szakasz. Megyek előre, az Úrral megyek, s törekszem a mennyei dolgokra, s arra, hogy a jó megélhetés keresése kevésbé legyen fontos Isten országánál. S hogy meg is értsem egészen, hogy ez gyakorlatilag hogy is lesz.
S Krisztus érdeme árán Ő sem szégyenli, hogy Istenemnek neveztessen, s kegyelmét bőven kiárasztja. Méltó is minden hálaadásra és dicsőségre!

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

bocsi, de nem aggodtam. eszre se vettem, hogy te hazarepultel...
de ez most nem szamit. halleluja es sok erot a tovabbi hegyen-volgyon, mezoseg-siksag szolgaltatta elet utadon. az elet megy tovabb, s te vele. szuper :) keep walking.

márta írta...

Gratulálok! Le a kalappal. És még mindig nem írtál semmit a vöröshajú, szeplős ír leányzókról...:)

SKata írta...

Ezt szépen mondtad:)!
Gratulálunk mi is szívből:)))!!!!
Jó ,hogy visszatértél,bár igazoltnak tekintem a hiányzásod:)!

Laszlo írta...

kiddos: nem volt, honnan tudd. De köszönöm a mindig őszinte bátorítást :)

És, Márta, írok nemsokára.
Előszőr kéne néhány kép hozzá, csak szégyellem lefotózni őket. De valahogy majd összeszedem magam :)

SKata, köszönöm! :) Megnyugtató :))

Piri írta...

és milyen szép az ég igaz? :)

Laszlo írta...

Gyönyörű, Piri, gyönyörű!

Névtelen írta...

akkor most mesz vissza ir foldre, hogy lekapj par voroshaju szeplos szebbik nemet? hogy mit ki nem hoznak beloled ezek a nok ;)

Laszlo írta...

:)))) Neeeeeem!

Majd jövök haza. Nekem magyar lány kell!

Névtelen írta...

aki nem ir???
hanem? diktal? ;)) mylady irgalmazz ;))

Laszlo írta...

:))

Hát olyant, aki diktál, biztos nem! :))

Névtelen írta...

En sem aggodtam.Tudtam, hogy sikerul es azt is, hogy nagyon jol! :P De azert...gratulalok!!! :) Nagyon ugyes voltal!
Kar, hogy ilyen gyorsan eltelt ez a par nap amig itt voltal.Jo munkat tovabbra is es varunk haza!Pussz. Jeno

Laszlo írta...

Köszönöm, Jenő a kedves szavaidat. Bár nagyon szeretem itt, de várom már én is, hogy jöjjek haza :)