kedd, június 10, 2008

Kis tétovázással


én is beléptem a játékba.

Mártától másolom:
1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

Ez olyan, mint egy MLM piramis, csak hogy az utolsók nem ajándékoznak meg senkit :P
Vagy meddig tart ez?

S mi lesz, hogy ha több helyre feliratkozok? S ahhoz is, aki hozzám feliratkozott? Szóval nem értem egészen, de azért szívesen adom az ajándékokat... meg fogadom is...

16 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem van blogom....csak mar nem tudom mi a neve, s azt hiszem, hogy az elso 3 kozott vagyok.Tehat varom az ajandekot:D .Nem nagyon ertem a jatekot, de... Iasomiei nr.44 3400 Cluj Napoca Romania :)

Laszlo írta...

Hát a játék az, hogy te is ki kell tedd a blogodra.
Szóval, itt a blogod címe: Skylight.

Szóval, ha kiteszed, akkor te leszel az első megajándékozott :D

Névtelen írta...

ugye nem baj, ha nem vagyok az mlm hive? s az sem, ha nem rakok ki semmit?
majd ha fogsz kapni valamit, valakit, szoljal :) s megmondom, hogy tolem vagy nem tolem ;)
ez nem feliratkozas. csak egy jelzes, hogy a film majdnem ledontotte a szemhej gatomat a konnyek megduzzadasa altal.

Laszlo írta...

Nem baj, kiddos! :)
Én is tétováztam, hogy kitegyem-e, vagy ne...
De azért szívesen kapnék ajándékot, s akkor kitettem :P


És majd szólok, ha nem tudom, kitől kaptam, amit kapok :)

márta írta...

Oszkár, már készül is gondolatban...:) És én is agyonsírtam magam a filmen. Ezért raktam ki jómagam is sok tétovázás után ezt a felhívást, vagymit.

Laszlo írta...

De jóóóóó! :D

Piri írta...

na.. mi folyik itt? ....belefolynek en is:P

Piri írta...

szivesen adok ..kapok...postazgatok...

Laszlo írta...

Rendben! Csak ki kell tedd a szabályokat te is

Piri írta...

kinn van az ablakban...:P a csizmaban...a pirosban...

Piri írta...

lehetek az utolso?

Laszlo írta...

Persze! :)

Piri írta...

persze ha az elso nem fog elni a lehetoseggel, akkor igy a masodik leszek:P

Noémi-Ruth írta...

Jajjj, le vagyok maradva :((( Milyen film??? Én is szeretném megnézni!meg végigsírni...

Laszlo írta...

:)
Pay It Forward.
Én nem láttam

Noémi-Ruth írta...

Hú, akkor sürgősen pótold, tényleg nagyon jóóóó :)