kedd, június 10, 2008

Milyen szép az ég!

Felülről is.

11 megjegyzés:

márta írta...

Ha ilyen képeket nézegetsz, megint azt fogod álmodni, hogy repülsz...:)

Laszlo írta...

:))

Hát jó lenne már, mert rég nem álmodtam azt :D

Józsa Anikó írta...

woooooooooooooow! nagyon szeretem az ilyen kepeket! :D

Piri írta...

hm..milyen jo h van Aki ezt krealta...

Laszlo írta...

Bizony! :D

Névtelen írta...

Bizzony...!

Piri írta...

Bizoony...;)

márta írta...

Oszkár, te meg hova tűntél? :)

Józsa Anikó írta...

Allamvizsgazni... :)Kolozsvaron.
Szerdan 11-tol gondolhattok ra. (Ha jol emlekszem 11-et mondott)
Egyeb infokert forduljatok a titkarnohoz :))

márta írta...

Kösz az infót! Akkor megy a gondolás Oszkárra holnap...:)

Laszlo írta...

Igen, Márta, ahogy Anikó mondja, éppen Kolozsváron vagyok most, s készülök vizsgázni holnap.
Az elmúlt hetekben is ezzel voltam nagyon elfoglalva, s azért voltam úgy eltűnve.

Köszönöm, hogy gondoltok rám!