péntek, június 06, 2008

Mondtam-e már


hogy fürödtem a tengerben?

Négy éves korom óta - amikor persze nem tudtam úszni - most merültem bele előszőr a tengerbe.
Nagyon lelkesítő új élmény volt a tengeri hangulat és tengeri fauna-flóra közepette úszni a hullámokon. Érdekes volt, hogy sós a víz, meg ahogy a hullámok finoman fel-le dobáltak és sodortak. Meg hogy kis rákokat láttam, meg algákat, meg kagylókat, meg tengeri homokot.

Másnap ismét elmentem, s akkor már leugrottam a Black Rock-ról. Olyan érzés volt, mint egy olyan eredeti kemény pofoncsapás. Pedig lábra ugrottam.

De azért a tengeri úszás az gyönyörű élmény volt.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

meduzak nem ragadtak a tarsasagodhoz? :)
igen... egyedi elmeny... mas mint az edes viz.

en legjobban a parajdi strandot elveztem. kenyelem luxus kivitelben :)

Laszlo írta...

Hát igen... az szuper.
El is aludtam egyszer a víz felszínén Parajdon :)

Unknown írta...

Olyan eredeti pofoncsapas, amilyet en tobbszor probaltam, de sose jott ossze?? :)))))))))))))

Laszlo írta...

:))))
Nem, Anikó. Tudom, hogy sokszor akartad megtenni, de azért nem lett volna ilyen kemény a tiéd.
Jó nagy, nehéz és erős kéz kell az ilyen pofoncsapáshoz.

Unknown írta...

Na most ne fessel le ilyen rossznak,hogy sokszor akartam megtenni. :P Meg azt gondoljak rolam, hogy szokasosan osztogatom a pofonokat:))

Laszlo írta...

Hát nem szoktad megtenni. Pont azt mondtam, hogy szokszor akartad.
Sokszor mondod, hogy úgy behúznál nekem egyet.
Mondjuk mindig volt jó alapja neki :))

Józsa Anikó írta...

Az jo, ha beismered.:P:D
Amugy a parajdi strandon nekem is nagyon tetszett. Az egy jo hely, ahova szivesen elmennek meg. Orulhet Parajd a sok ingyen reklamnak.:)

Laszlo írta...

Én is elmennék szívesen. De méginkább magasabb hegyekbe.

Józsa Anikó írta...

En meginkabb tengerre :P