szerda, március 12, 2008

Vihar

Olyan vihar volt a tegnap itt Galwayben, hogy remegett az ablak s falak tole.
Van egy szelloztetolyuk a szobam falan, s ott fujt be a szel, s az ablaknak meg neki az eso.
Ugyhogy nem tudtam elaludni.

Aztan felkeltem, leszereltem a szellozteto tetejet, s bedugtam egy parnat. Igy szelcsend volt a szobamban, de meg mindig nagy zaj. De belealudtam.

A bicilivel is alig tudok kozlekedni, olyan szelek es esok voltak a napokban. Hala Istennek, nem sokszor aztam meg.

De az teny hogy ilyen viharokat eletemben nem lattam.

4 megjegyzés:

Piri írta...

én ki se megyek...este itt is zorog az ablak...azt hittem eloszor pedig h valaki jon..:))

Laszlo írta...

:))

Na... jott a szel... :P

Névtelen írta...

Miert tesznek vajon szelloztetolyukat!?es miert olyat, hogy nem lehet bezarni?:-?

Laszlo írta...

Pontosan!

Amugy be lehet zarni reszben, de ugyis nagyon befuj a szel... Az este is bedugtam... A napokban nem kellett, mert szelcsend volt