szerda, március 19, 2008

Szepido, oceanparti seta es szerelem


Az elmult ot napon hihetetlen modon nem esett az eso.
Szombat-vasarnap felhos volt, de esotlen.
Hetfon, tegnap es ma... hat hihetetlen es nagyon ritka szep, ragyogo ido van (foleg reggelente).

A tegnap hamarabb elmentem a munkabol, s elbicikliztem az oceanig, s ott setaltam a parton.
Hihetetlen volt.
Keszitettem, nehany fenykepet, de azt ereztem, hogy nem igazan van latvanyossag, s nem az a lenyeg most, hogy ezt mutogassam masoknak, hanem egyszeruen elvezzem a pillanatot. S az erzes lenyugozo volt.

Van egy olyan melyseges megragado ereje a tengernek. Olyan kellemesen es eroteljesen betoltott az a messze szetterjedo tenger latvanya es a vegtelenseg erzese, a siralyok hangja, a hullamok lagy mozgasa, a delutani homalyos nap, ami visszaragyogott a vizbol, a tenger illata, a tengerinovenyek es kagylok ezrei, az a csend, az a finom nedves homok, amin vegigsetaltam, s a nyugalom, ami korulvette a tengerpartot s a tole kiterjedo tengert.

Nagyon halas voltam erte, s olyan jo volt ezt is Istentol venni.
Melyen es sokaig bennem maradt ez az erzes... Most ertem, milyen az, amirol olvastam tobbszor, hogy valaki szerelmes lehet a tengerbe...

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudom mirol irsz :)
ezert az egyik kedvenc zeneszamom az Offshore. amikor hallgatom... szinte latom, erzem azt amit a tengerpart nyujt... szoval just breathe :)

Piri írta...

ez a szerelem..:)
en nemtudom milyen arrafele ez a szerelem..... 20 percre volt tolem de soha nem mentem ki. egyedul. minek? :)

Laszlo írta...

:)

Hat ha nem mentel ki, akkor nem tudhatod...
De ha kimesz, akkor ez a "minek" kerdes igazan jelenteset veszti...

Piri írta...

das mag wohl sein..

Piri írta...

azt a kimenest még tartogatom..

Névtelen írta...

tartogasd csak tartogasd, de ne feledd, indul a bakterhaz :))
amugy, raersz, c.s. lewis is raert s nagyon szep lett a szerelme :)
s a tenger part nem csak szerelmrol szol...

Piri írta...

hat a bakterhaz bezarul mert mar erom sincs reszt venni abban a sorozatban:)
es ugy ahogy mondod..:)
(ami szep lesz az meg szebb lesz)

márta írta...

Oszkár, nagyon izgalmas a cím, amit adtál ennek a pósztnak. :) Én még csak az Adriai tengert láttam, de én is értem, miről írsz. A tenger az a tenger. Egész nap el lehet bámulni.

Laszlo írta...

Piri, du sollst auf jeden Fall da gehen!

Kiddos: C.S. Lewsi raert? Szerelme? Tessek? :)

Igen, Marta, orvendek, hogy osztod a velemenyemet :) Es hogy betevedtel egy internetezobe :P
A cimet meg szandekosan adtam igy, hogy "izgalmas" egyen, mint a cseles ujsagirok, akik irnak egy olyant, hogy "Eljott a vilag vege!" s aztan a cikkben kiderul, hogy egy Kaukazusmelleki kis 40 lelkes falucska mellett kitort egy vulkan, s ellepte a mergezo por a falut, de nem halt meg senki, mert mindenki elmenekult.
De azert na... tenyleg megszerettem a tengert...

Piri írta...

ki volt cs.lewis szereleme?:)

Névtelen írta...

lewis szerelme Joy volt. olvassatok el az orom vonzasaban-t vagy arnyekorszagot :)

"izgalmas" egyen <--- ez nagyon funny mondat reszlet :)) oszkar, I give U 5 :))

Laszlo írta...

:)) Koszonom, kiddos!! :D

SKata írta...

Oszkár,szia!Mártától tévedtem ide.Eszméletlen szépek a képeid.
Ahogy a tengerről írtál,eszembe jutott,mikor Angliában jártam,és még mindenki aludt és a tiltás ellenére egyedül lesétáltam a partra...ahogy olvastalak,teljesen visszajött az egész!Olyan dolgokat "láttam" meg újra lelki szemeimmel ott a parton,amikről már azt hittem,elfelejtetttem!
Köszönöm!

Laszlo írta...

Hat igazan orvendek neki, SKata!
S annak is, hogy tetszenek a kepeim :D