hétfő, március 31, 2008

Hetvege, kiruccanas es kegyelem


A hetvege szuper volt.
Szombaton kiruccantam Castlebar-ba, ami innen 70 kilometerre van, s meglatogattam draga Studnicka csaladot es Gevalth Miki bacsiekat. Talalkoztam Bako Sanyiekkal is, s megismertem meg egy-ket roman, lengyelt, stb.

Hihetetlen, hogy milyen sokat tud jelenteni az, hogy egy magyar csaladban voltam egy jo napot, miutan egy honapig csak a heti ket-harom telefonbeszelgetest tettem magyarul.
S az is hatalmas volt, hogy ehettem otthoni kolbaszt, sajtot, huslevest!
Az ilyen aprosagok nagyon sokat jelentenek mar egy honap utan.
Ugyhogy az emberkeim hianyarol ne is beszeljek...

Ami a cimem harmadik reszet illeti, hat nem hagyhattam szo nelkul azt, hogy mennyire tapasztaltam ismet, hogy "Könyörülő és irgalmas az Úr, késedelmes a haragra és nagy kegyelmű." Hogy "Nem bűneink szerint cselekszik velünk, és nem fizet nékünk a mi álnokságaink szerint."
Nem tudom, hogyan es miert, de ujra meg ujra kegyelmet kaptam, s azt, hogy Isten torodik velem, s visz elore batorsaggal es remennyel.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

latod, te is pont ugy fogalmaztal mint ahogy az enekem olvashato ;)

Laszlo írta...

Igen? :)
A cimben vagy hol?

Névtelen írta...

vicces a kerdesed :)
nem a cimben... az egyik paragrafusban :)

Laszlo írta...

:)