péntek, március 28, 2008

En aztan alszom

Az ejjel 11 orat aludtam majdnem (11 utantol majdnem 10-ig), s a tegnap ejjel meg 12-ot.
Pedig nem szandekoztam.

Lefekudtem szepen 8-kor, mert mar nem birtam az almossagot, s kiveve egy-ket megebredest reggel 8 utan keltem fel. Ezaztanvoltalvas.

Igaz, hogy a munka igy sem ment jobban, s eddig a tegnapi nap volt a legrosszabb ilyen teren, hogy abszolut semmit sem haladtam. Dehat remelem lesznek feludito napok is, amikor a ketsegbeesesem szunik, mert most jelenleg nincs kilatasban valami jo diplomamunka...

6 megjegyzés:

Józsa Anikó írta...

Egyelore...
:)

Laszlo írta...

Hat igen, egyelore...
Lehet, lesz ennel rosszabb is...

Józsa Anikó írta...

:)) nem ugy ertettem...

Laszlo írta...

Jaaa.... nem tudtam...
Hat remelem is!

Névtelen írta...

ne busulj :) majd megalmodod. csak ne felejtsd el amikor kinyitod a szemed.
en szurkolok neked. hajra. en nem tudok tippeket adni, mert ugyebar en 2 het alatt osszedobtam valamit... de vajon mit? :-?

Laszlo írta...

:D

Osszedobnam en is ket het alatt, ha tudnam.

De mit dobtal te ossze?