szerda, november 10, 2004

Érdekes dolgok

történnek mostanában. Gyorsan telik az idő, mégis lassan. Hamar leperegnek az események, a napok, a hetek, a hónapok, mégis nehezen. Van, amit volt, s megint van, van, ami nem volt, s most lett. Van, ami jó, hogy van, van, ami rossz. Van, amit jól csináltam, van, amit elhibáztam. Ilyen ellentétekkel élem az életemet, s gondolom, nem is vagyok egyedül, de mostanában heves a harc ezekben a dolgokban. Van, amit jön, hogy megtegyek, de a válasz nem kell legyen, s van, amit meg kell küzdjek, hogy megtehessem. Ilyen az életem mostanában. Máskor is ilyen az életem, meg azt hiszem, általában a hívő élet, de most jobban érzem ennek a terhét.
De azt mondja a 20. Zsoltár 9. igeverse: "mi pedig felkelünk és megállunk".
Igen. meg fogok állni, mert az Úr támogat. Nem saját erőmből, nem egyedül, csak Vele. De meg fogok állni. És célba érek. Az Ő dicsőségébe. Dicsőség Uramnak!

36 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia oszkar!
atneztem egy kicsit a blogodat es most ez a resz tunt erdekesnek mert egy jo ideje ezen gondolkozok, hogy mit lehetne tobbet tenni annak erdekeben, hogy ne ugy nezzek vissza a napokra,hetekre,honapokra mint valami karbaveszett idonek.sokszor amikor valami fontosabb vagy kiemelkedobb dolog jon a szurke hetkoznapokba, akkor orvendek, de ezek altalaban hamar eltelnek. egy ilyen esemeny utan visszagondolok, hogy azota mi tortent ami megmaradt jobban az emlekezetemben.es rajovok, hogy nagyjabol semmi.igaz, hogy dolgozok,munkahely, otthon segitek, egyetem, imahaz,ifi ora, de akkor is....Ugy erzem, hogy mind karbaveszett ido, mert nem marad semmi lathato vagy erezheto belole.szerintem ez igy van mindenkivel.vannak kis oromok az eletben, amikor nagyon elvezzuk azt amit csinalunk, de ra par napra mar.....nem is tudjuk, hogy miert is volt az a dolog annyira jo es varjuk a kovetkezot.ha pedig nincs jelenleg semmi kilatas valami valtozatossagra, akkor egy kicsit letorunk. vajon ebbol all az egesz elet?
az biztos, hogy ha az Urra bizzuk magunkat, akkor minden mas, de akkor is jelentkeznek ezek a problemak.(lehet tobb aktivitas kene a gyuben,ifiben!?...)

u.i.: kellene valami uj tema amirol lehetne beszelni.... :)

Névtelen írta...

szia Oszkar,
igaz nem ismerjuk egymast... de nagyon jo dolognak tartom amit csinalsz...hisz Istenrol beszelni mindig jo s beszelgetni is...:)
hasznos lenne szerintem ha felhoznal tobb temat....:)
sok jot...

Laszlo írta...

Köszönöm! Igyekszem :)

Laszlo írta...

De te ki vagy? :

Laszlo írta...

Na, két anonymous, s egyiket sem tudom, hogy ki :)

Arról, hogy több aktivitás kéne, azt mondom, hogy én határozottan úgy gondolom, hogy nem úgy van.

Meg kell találjuk azt, hogy Istenben lecsendesedjünk, s engedjük, hogy Ő használjon. Nem kell ahhoz aktivítás, hanem csendesség. Akkor Isten betölt, s úgy fogja használni az életemet, ahogy Ő akarja. S ha Ő betölt, akkor megvan abban minden öröm, változatosság, kilátás s ÉLET, ami csak létezhet a földön. S akkor nem kell új téma, nem kell új aktívitás, hiszen Ő elég mindenre, s "mindent betölt mindenekkel".

Névtelen írta...

Lehet megse erkezett amit irtam...???
talan ...talan...
anonymus 2 :)

Laszlo írta...

Na.... sűrű köd vesz körül létedet és üzenetedet illetően.... :)

Névtelen írta...

igen...
de te latod amit irtam? eleg hosszu vagy csak kesobb fog megjelenni?
anonymus 2 :)

Laszlo írta...

Ja... nem.... lehet, csak később.... nem tudom.... :)

Névtelen írta...

ja ja ..ha holnapig nem megy ujrairom
(en voltam az utolso hozzaszolo a sexyhez) is
anonymus 2

Laszlo írta...

Hm.... Oszlik a köd... Vagy nem? :P

Laszlo írta...

Szóval "női lélek" vagy. És fontosnak tartod az önmagunkkal és Istennel szembeni őszinteséget. Hm....

Névtelen írta...

az az
holnap jobban fog..:)
akkor legyen egy nevem...hmmmmmmm
talan...addig alszok ra 1 et

anonymus 2
:)

Laszlo írta...

Ok! :D
Várom a holnapot!

Névtelen írta...

csukom a szemem
anonymus 2

Laszlo írta...

Csukd már be! :P

Névtelen írta...

most mar azert is fenn leszek meg 25 es fel percet :P

Laszlo írta...

hát de akkor már majdnem holnap lesz!

Laszlo írta...

Azt is gyanítom, hogy romániai vagy, mivel ékezetek nélkül írsz...

Névtelen írta...

magyar vagyok
csak megszoktam igy irni
na jo akkor holnap megirom

Laszlo írta...

Ok. :D
Mégjobban oszlik.
Már gondolok is valakire :P

Amúgy én is magyar vagyok, csak romániai :P

Névtelen írta...

ajaj nagyon biztos vagy a dolgodban de szerintenm TUTI TEVEDSZ:p
MONDD KI VAGYOK........

Laszlo írta...

Dehogyis! :))
Nem akarok itt lesülni :D

Névtelen írta...

ááááá
de annyit segitek hogy még soha nem beszeltunk, akkor tippelj városra!

Laszlo írta...

Blogon/emailben/iWiW-en sem?
Akkor mittudomén... Biatorbágy :P

Névtelen írta...

mindjart ejfel szoval irom is de azert holnapra ott lesz :)
anonymus amit irt ahhoz lenne egy par hozzafuznivalom .Szoval szerintem Oszkár igazad van amit anonymusnak irtal ...Szerintem fontos a kozosseg es olyan emberekkel az oszinte kapcsolat akik szeretik Istent.:)Amikor nekem szuksegem lett volna a kozossegre akkor nem volt rá lehetosegem..es gondoltam vagyok olyan eros hogy megoldjam onmagam..de nem...aztan eszembe jutott hogy Istennél semmi sem lehetetlen:)
rabiztam magam es O adott megoldast persze nem rogton csettintesre hanem pont akkor amikor ideje van annak!ezt azert is mondom mert hasonlo problémám volt nekem is es Isten megmutatta hogy nem onmagam korul forgjak meg hasonlok hanem O korulotte.
Ezeket azert is mondom mert szerintem szukseg van olyan emberekre (emberre) (sajat példa)akik odafigyelnek a másikra epp annyira amennyire kell .Hogy mit erez , gondol es hogyan vélekedik es hogy a másik hogy tud segiteni neki akkor mikor ott van az ideje.
szoval en igy erzek es gondolkodok errol remelem anonymu is olvasni fogja...Mindenre va erom Krisztusban...Egymas terhet hordozzatok....
az uj nevem pedig: MI LEGYEN A NEVEM?

Névtelen írta...

nem nem nem
Bia sem kicsit messzebb
MI LEGYEN A .....

Laszlo írta...

Na.... vegre irtaaal!! :)

Igen... erre a kozossegre Isten teremtett. Tudja O, hogy nem jo nekunk egyedul (nem feltetlenul csak hazastarsrol van szo).

Na, de ne legyen uj neved! Mondjad az igazit!
S nem valaszoltal a kerdeseimre, hogy mas uton, mint eloben beszeltunk-e?

Névtelen írta...

szerintem nem beszeltunk soha.
iwiwen fenn vagyok de sehol se beszeltunk se e- mail se más.
Szerintem majd ugyis fogunk talakozni ...
De az igazi nevem nem árulnám el..egyenlöre...majd :P es hogy jutottam ide hát ismerosok ,ismerosok, ismerosok..:P
legyen a nevem...késo va nem tom..
HA VALAKI AKAR MAJD AKKOR ELNEVEZ :)

Névtelen írta...

kitalaltam
Özi

Névtelen írta...

hosszu ő
vaggyis Őzi

Névtelen írta...

áááá az neeeeem jó..:(

Piri írta...

ez a név jobb.

Laszlo írta...

:)

Hát ezt rég megtudtam már :)

Piri írta...

csak gondoltam visszaterek a kezdetekhez:)

Laszlo írta...

Gondoltam... :)