péntek, október 01, 2004

Mai napom

A mai napom vagány volt. Minden értelemben.

Az Úrnak sok üzenete volt nekem, kiváltképpen az ifin, meg a gyülekezetben.
Három dolog maradt meg.
1. Az ApCsel 28:31 alapján az, hogy a hívő élet akadálytalan. Krisztusban szabadságot nyertem, szabadságot minden bűntől, győzelmet az akadályok felett is. És akkor is, ha rengeteg az akadály, mindez az Úr kegyelmével és segítségével félretehető. Ilyen értelemben életem akadálytalan.
2. A 2Kor 13:11 alapján Velţan Jóska bácsi mondta, hogy egy közösség egysége nem azt jelenti, hogy mindenki egyetért velem, hanem, hogy én lemondok magamról és így építem a közösség egységét. (Persze itt közbejönnek bizonyos dolgok, amikről nem szabad lemondani, például olyan dolgok, amik nyilvánvalóan az Úr szerint vannak, igazságok a Bibliából, stb.)
3. A nehézségeken nem úgy kell átmenjek, hogy eltűröm, merthát nincs más mit tegyek, hanem úgy, hogy örömmel teli legyek azokban is (csak a 2Kor 13:11 alapján említette ezt Jóska bácsi), szellemileg jó egészségben.
Az Úr legyen segítség ezekben, hogy ne csak elmélet legyen!

Aztán meg voltak bizonyos dolgok, amik nagyon elvették az energiámat, mert rágódtam rajtuk, de azok is megoldódtak, vagy kialakult bennem egy bizonyos helyes hozzállás azokoz a nehezebb tényekhez.

De végül minden szépen végződött, nagyon szépen. Valaki azt mondta nekem, hogy hálás értem és ez sokat jelentett nekem. Hálás vagyok ezért.

Nincsenek megjegyzések: