csütörtök, július 31, 2008

Ma reggel


valamikor a felkelés-reggeli-bibliaolvasás között/alatt elgondolkoztam a sok áldáson, amit kaptam az Úrtól. Úgy érzem, hogy túl könnyű az életem, s túl szép minden.
Félek attól, hogy hamarosan elég kemény pofoncsapást fogok kapni az élettől, merthát ezek után csak az következhet.

Jó az, hogy az Úr bátorít, hogy Őt segítségül hívjam mindig, s Vele mindig minden jól van, s minden a javamra dolgozik össze.
S most nagyon hálás lehetek az Ő túláradó kegyelméért!

17 megjegyzés:

márta írta...

Vajon miért gondoljuk azt, hogy a szép után csak valami rossz következhet? Ez nem törvényszerű.

Laszlo írta...

Igazad van, Márta, de azért az élet az nehéz és sokszor nyomorúságos. Nekem most nem az, kivéve néhány kisebb dolgot. Tehát valamikor el kell következzen az is, hogy nehézségek jöjjenek :)

Józsa Anikó írta...

Erdekes, hogy pont erre gondoltam en is a napokban. En is halas vagyok sok mindenert es ilyenkor kicsit felek, hogy valami jon, ami ismet tort nyom az oldalamba. :) (azert, mert multbeli tapasztalat alapjan a dolgok igy valtjak fel egymast). Na de a fo, hogy biztos kezek fognak. Csak azt kene valahogy folytonosan osszehozni, hogy tiszta legyen a sziv es kozel az Ur.

Laszlo írta...

Hát igen... s akkor ezt is, azt is jól vehetjük :)

Névtelen írta...

Szerintem törvényszerű is az, hogy a jó idő után rossz következik (előbb vagy utóbb) és aztán a rosszat újból a jó váltja fel.
Nem gondoljuk azt, hogy "a szép után CSAK valami rossz következhet", következhet még egy jó és még egy jó, de előbb vagy utóbb jön (legalább) egy rossz is :)
De, tényleg, minden a javukra van azoknak, akik Istent szeretik ;) Csak éppen szeressük Istent!

Laszlo írta...

:)

Hát igen... csak éppen szeressük...

Piri írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Piri írta...

amikor jon a rossz akkor konnyebb lesz:)
mert johet rossz is de lehet h maskeppen fogjuk majd fel vagy formalodunk az altal is..
valami pont ilyen volt velem is...amikor kinn voltam...es hazajottem..
es jon a jo es jon a rossz es a meg rosszabb es a MÉG JOBB :)...es a meg rosszabb..

viharvert vagy viharedzett?


"a husegetek probaja alhatatossagot eredmenyez."

igen csak eppen szeressuk..

Laszlo írta...

Bizony :)

SKata írta...

Jaj,ne is mondd,én is örökké ilyeneken rágódom...de szerintem ez afféle civilizációs ártalom,annyi baj van a Világban,hogy egyszerűen lelkiismeret furdalásom van,hogy én hogy lehetek ilyen boldog és megelégedett:)!

Laszlo írta...

Civilizációs ártalom :)

De tényleg jó arra gondolni, amit te mondasz, s segíteni hűségesen a rászorulókon...

SKata írta...

Segíteni....az szép dolog!Én mindig segítek,akin csak tudok,de némiképp zavar,hogy úgy érzem,ha én lennék bajban,"átlépnének" rajtam az emberek!

Laszlo írta...

Hát szerintem nem lépne át rajtad mindenki.
S amúgyis az Ige azt mondja, hogy az emberekkel bánjunk úgy, ahogy szereténk, hogy bánjanak velünk. Nem ahogy éppen bánnak :)

Névtelen írta...

Sztem ez annak a parja, hogy amikor nagyon lent vagy, rajossz, hogy ennel mar csak jobb johet.
Mehet annyira jol dolgod, hogy azert aggodj, mert tudod, hogy ennel jobb nem lehet - ergo csak rosszabb johet?

Amugy erdekes, nekem 20 evem minden szempontbol idealis volt.. igazan remelem, hogy nem 20 rossz evem kovetkezik :)))

Laszlo írta...

Hm...

Dehát az élet nem 20 éves periódusokból áll :))

Úgyhogy legfejlebb néhány év :P

Névtelen írta...

tuci: majd 20 ev mulva megtudjuk :))

oszkar: latom te is tudod mi az, hogy merleg :) kitartas.
amugy akkor nekem most kb. vagy 1001 evnyi mosolygas kellene jojjon? ;)

PS: szerencsed, hogy browser-nek van cache-je. mert eluszott volna ez a hozzaszolas a draga toloszeked jovoltabol. kitoltal velem ;))

Laszlo írta...

Köszönöm, kiddos! Örvendek, hogy nem úszott el a komment.

Olyan rossz volt, hogy 1001 egy évnyi mosolygást egyensúlyoz?