kedd, július 08, 2008

"Hát nem olyan biztos..."


"...hogy egyszerű, csak merni kell, meg szeretni... de nagyon!"
Ez a nősülés. Na de nem erről akarok most írni. A lényeg, hogy van

Munkahelyem!


Hihetetlen jó hírnek lettem ma a részese, éspedig, hogy még négy hónapig fogok dolgozni ennek az írországi kutatóintézetnek, ahol most vagyok, de otthonról. Úgyhogy elmaradhat még a munkakeresés januárig, s most van egy jó munkahelyem, amit otthonról végezhetek.
Nagyon csodásan gondoskodik az Úr az Övéiről!

6 megjegyzés:

márta írta...

Ezt a nősüléses dolgot nem egészen értem, hogy jön ide :), de a munkahelyhez gratulálok...:) (Zsazírlányokhogysmint?:)

csillag írta...

szerintem ezt a "nősülés" szót csak azért szúrta be Oszkár, hogy érdekesebb legyen a bejegyzése:P. És ezt a módszert asszem tőled tanulta Márta:))

márta írta...

Nem, én tanultam tőle. :)

Laszlo írta...

Már akartam is kijavítani kedves csillagot, de Márta megtette :P

Hát azért tettem oda, mert éppen valaki írta és akkor azt is közzé akartam tenni, mert szép :)

Zsazirlányok... hát még sehol semmi... baj? :-S

SKata írta...

Hát baj,persze,hogy baj:)!Mert a címmel engem is beugrattál:),már készíteni akartam a konfettit,meg az örülést:))))!
Na,nehogyaszidd,hogy a munkahelynek nem örülök,dehogynem és gratulálok:)!

Laszlo írta...

:)))
Jaj, SKata!!
Majd szólok, amikor kell készíteni a konfettit :))