péntek, július 04, 2008

Drága Írország


Hétfőn, amikor utaztam vissza Kolozsvárról, Londonban néhány óra várakozás után felültem a repülőre, leszálltam Dublinban s másfél óra után felültem egy buszra.

Ahogy haladtunk Galway fele, hallgattam egy kis ír zenét s bámultam a felhőborított, esős, zöld tájat s éreztem valami nagyon kellemeset. Éreztem, hogy van valami nagyon mély varázsa ennek a földnek, és azt, hogy nagyon örülök, hogy ismét itt vagyok.




Biztos sok más tényező is közrejátszódott, mint például két hét szörnyű stressz (állammvizsgadolgozat, államvizsga, ballagás, más ehhez kötődő aktivitások, s más kihívó feladatok, amik még utolsó nap is jelentkeztek otthon) s az, hogy mostmár fellélegezhetek, s kicsit pihenhetek, vagy nyugodtan elengedhetem magam kicsit időbeosztás terén.

De mindenesetre nagyon szeretem ezt a drága országot, amivel Isten megajándékozott egy rövidke fél évre.









7 megjegyzés:

Névtelen írta...

egy kis ajre akcentust felszedtel? ha mar a vorosseket nem hozod haza? ;)
amugy van ugy, hogy a vilag legrondabb helye is felerhet egy paradicsommal bizonyos korulmenyek kozott. s az irfoldnek most semmi koze ehhez.

márta írta...

Oda mindenképpen el kell mennem egyszer.

Piri írta...

ohh ne mar...szivarvany!!...:D

SKata írta...

Oszkár!Szívből gratulálunk sikeres államvizsgád alkalmából:))))!S.Család:)
Jut eszembe:tőzegillatot éreztél már?Állítólag tipikus írországi!Ha igen,le tudnád írni nekem, milyen?

Laszlo írta...

kiddos, a kiejtés módosulása jelentkezik egy-egy szónál... de nem igazán. De felszedtem illedelmet, kedvességet és türelmet tőlük :)

Márta: én mind mondom! :D

Piri: van, aki úgy nevezte ezt a várost, hogy City of Rainbows. Mert annyit esik.

SKata: köszönöm szépen! A tőzegszagot még nem éreztem, azt hiszem. Egy kandallós tűznél éreztem valami kőolajos szagot, de nem vagyok biztos benne, hogy az volt.
Lehet, manapság már nem annyira elterjedt.

Noémi-Ruth írta...

Húúúúú, döbbenetesen jóóóó képek! Egyszer mindenképp el kellene menni... remélem, nemcsak álom marad.

Laszlo írta...

Meg kell azt nézni élőben! Szuper! :)