kedd, május 27, 2008

Péntek, szombat, hétfő, kedd


Nagy stressz áradt rám pénteken, amikor megtudtam, hogy egy héten belül mennyi minden kész kell legyen, hisz lesz egy nemzetközi konferencia, ahol be kell mutassák a projektet, amit átvettem márciusban, s dolgoztam rajta.

"Natessék!" gondoltam most, hogy minden, amire alapozott a projektem, megváltozott, tehát nem megy semmi. Aztán a mentorom (Sebastian) el van tűnve két hete. Úgyhogy kétségbeesés, kilátástalanság és stressz!

De össze szedtem magam és nekifogtam, s kezdett menni.
Aztán csodák csodája, jött Sebastian és segített ő is, meg dolgozott ő is rajta.

Aztán hihetetlen, hogy milyen jól ment a munka ezen a négy napon!
Mostanában nagyon imádkoztam, hogy legyen áldott a munkám.
S mostmár majdnem teljesen kész van, s még csak a keddi ebészünetnél vagyunk!

4 megjegyzés:

kiddos írta...

s mi lesz meg ezutan... ajaj :)

run oszkar, run :) system reloaded ;)

Laszlo írta...

ajaj! :D

SKata írta...

Zajlik ám az élet,rendesen:)!Irigyelllek ám,meg nem is:)!

Laszlo írta...

Hát mostmár megnyugodtam. Már meglett minden, ami eddig kellett. :)