szombat, május 03, 2008

Bébi tüskésrája


Ez vajon a szeme, vagy az orrlyukai?

7 megjegyzés:

SKata írta...

De aranyooooos:)))!Szerintem azok az orrlyukai!Egyszer,mikor Nászutunkon voltunk,láttunk ilyeneket egy aquaparkban,locsoltak minket vízzel...vicces volt:))!

Laszlo írta...

:D

Én is úgy élvezem.

De jobban élvezném, ha a szeme lenne, s mintha ott próbálna csúnyán nézni a kis egy órás bébirája.

Unknown írta...

En is elvezem.
De mi van, ha vegbelnyilasok?:P
S mi itt elvezzuk a vegbelnyilasait...
:))

SKata írta...

Inkább akkor maradjunk abban,hogy a szemei,jó:))))????Én simán elhiszek bármit:)))!

Laszlo írta...

Anikó, ne rontsd el az aranyosságát!

Én nem hiszek el mindent, mind SKata, de amit te írsz az nem aranyos :P

Józsa Anikó írta...

De mi van, ha tenyleg az? A szemei meg az orrlyukai szerintem nem a hasan vagy az also felen lennenek...:)

Laszlo írta...

De!
Ott van a szaja meg az orrlyukai.

Hol legyen a szaja? A feje tetejen?
S igen, a szeme az fent van.