hétfő, május 12, 2008

Úszómedence, szauna és jacuzzi


(Ja és gőzfürdő. Csak nem akartam négyszavas címet.)

Voltam Castlebarban s Westportban a hétvégén, a Studnickáéknál és Géválthéknál. Nagyon jól telt.
Ismét szép és jó volt minden. Vagy még mindig.

A csúcs viszont az volt, amit a címbe írtam. Nagyon jól esett végre úszni egy kicsit, s szaunázni, meg ilyenek. Ja, s életemben előszőr jacuzziztam. Vagány volt.

Na, de nagyon jó volt együtt lenni magyar hívő barátokkal, beszélgetni bibliai témákról Miki bácsival, gyerekekkel játszani, gyülibe menni velük.

A buszt viszont megint majdnem lekéstem. De nagy izgalom s körömrágás között ismét idejében odaértünk.

28 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kivel voltál?
Jenő

Laszlo írta...

:) Na ez volt az első kommented, azt hiszem.

Hát Miki bácsival, Annus nénivel, s a két gyerekkel (Benjámin és Naomi).

SKata írta...

Hát ez komplett wellness hétvégének hangzik:)))!Kérünk engedélyt sárgulni-zöldülni:)))!

Laszlo írta...

:))

Jó!

SKata írta...

Köszi az engedélyt,azért valami ilyesmit írhattál volna kedves Oszkár,hogy "ááá,nem is volt olyan jó,mert túl meleg volt a víz" vagy ilyes:))))))!

Laszlo írta...

:))))))

Nem hát!!

Jaj, ha elképzeled, milyen volt az a forrrrrró szauna, s az a sűrű gőzfürdő, vagy a forrongó jacuzzi!

SKata írta...

Oszkár:))))),szerintem Te ki akarod húzni a gyufát:DDDD!
Na nem baj,türelmesek vagyunk ugye,és kibírjuk aug.17.-ig és akkor majd jól leírom Neked én is,micsoda wellnessel kényeztettük hab testünket egy egész héten keresztül:)!

Laszlo írta...

:)))))))
Szóval úgy, SKata! :D

Én is majd elmondom, amikor fürdök a folyóban, vagy a tengerben.

S ezentúl számítok menni hetente úszni s szaunázni! :P

Névtelen írta...

...miközben vannak olyanok, akiknek ivóviz sem jut. Talán nem ártana erre is gondolni a forró jacuzzi közben. De nyilván magasabb gondolatok és élvezetek között ez kissé nehezebb.

Laszlo írta...

Hát úgy van... nehezebb...
De igazad van, kell gondolni arra, akiknek nehezebb soruk van, egyetértek. És igyekszem is rá, de biztos, hogy nem eléggé.

De úgy gondolod, hogy akkor rosszul tettem, hogy oda mentem?

márta írta...

És arról mi a véleményetek, hogy vannak, akik minden kis örömöt el tudnak rontani erkölcsileg kifogásolhatatlannak tűnő érvekkel?...Mindezt fűszerezve egy kis -biztos csak általam érzékelt- cinikussággal...Valószínüleg a nap forrósága miatt alakult ki ez a hozzáállás a dolgokhoz, ami a sivatagban süt, ahol - feltételezem én - névtelen barátod épp vizet oszt a szomjazóknak...Különben nem értem, mi jogosítna fel akárkit is elítélni bárkit is.

Laszlo írta...

Ilyen szempontból is jó meggondolni a dolgokat :)

Köszönöm, Márta!

(amúgy nagyon tetszettek a mondatszerkezeteid ebben a kommentben)

Laszlo írta...

(De azért a figyelmeztetés sem árt néha)

Piri írta...

és a haway, dj, rizseshús? ;)

Névtelen írta...

Az irodalom visszavág. Jól megszerkesztett mondatok - bizonyára csak általam érzékelt - fölényes mosolyával, kimondja az ítéletet: cinikus vagy és szamarítánus. Nem fogok elnézést kérni, amiért hivalkodónak és "magasabbrendűnek" éreztem, nem egy írást.

Másrészt, nem ítéletnek szántam, hanem véleménynek. Azért hadd feltételezzek annyi jóindulatot a sok cinikusság között, hogy tudjam: senki felett nem ítélkezhetek.

Laszlo írta...

Szeretném, Névtelen, ha elmondanád, hogy mit éreztél még hivalkodónak és "magasabbrendűnek".
Nem neheztelve kérdem, hanem azért, mert tényleg érdekel, s szeretnék változni benne.

Laszlo írta...

És Piri, amiket te sorolsz, azok már nagyjából elfogadott és normális dolgok... habár nem árt néha az éhezőkre is gondolni és segíteni...

Laszlo írta...

Ja, és Névtelen: tetszett a megfogalmazásod :D

Névtelen írta...

Ennek a szócsatának nyilván semmi értelme. Ha nem bánja senki, akkor legyen békepipa.

Amugy én nem mondhatom meg, hol tévedtél, ha egyáltalán volt tévedés. Ez nem az én feladatom.

Ez egy érzés, miközben írásokat olvastam itt. Csak ezt mondtam el. Meglehet tévedtem, meglehet már eleve rosszul éreztem.

Piri írta...

tegnap a korhazban a betegeknek etkezesi tanacsokat adtam...

márta írta...

Nos, semmi szócsata, irodalmi kardcsattogás vagy valami? ;) Akkor elfogadom, hogy elítéltettem, mert elítéltem, hogy valaki elítélni vélte Oszkárt és a jacuzzit...Akkor mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát.

Laszlo írta...

Örvendek a békességnek :)

Részemről nem is volt békétlenség,
de ha valaki fölényességet vagy hivalkodást érzett benne, az érdekelne engem, mert lehet, hogy megalapozott, csak én nem vettem észre magam...

SKata írta...

Én ezt tökre nem értem!Most komolyan...olvasol egy blogot,mert tetszik,vagy tanulsz belőle,ilyes.Időnként nyilván nem egyezik a véleményed a szerzővel,de akkor miért kell otrombán beletaposni más lelkébe?Ezek olyan "koholt" vádak,de gondolom kedves "Névtelen" nem enged ilyen világi hívságoknak!És békepipa ide vagy oda,azért ez nekem is rosszul esett,nem tudnám egyhamar elfelejteni,ha hozzám kommentelni valaki ilyet!Mindig mondom:nem kötelező senkit sem olvasni,ha nem tetszik a stílus,tartalom,lépj le!

Laszlo írta...

Én úgy gondolom, hogy a kedves (s ezt nem irónikusan mondom) Névtelen olyan közeli barátom, aki megalapozottan megengedi magának, hogy ilyent mondjon. (Lehet, hogy tévedek!)

Kicsit kellemetlenül ért a komment, de azért nem veszem rossznéven, elfogadom, s meggondolom azzal az állítással együtt, hogy "nem egy írást" talált fölényesnek. (habár ez utóbbit szeretném bővebben kifejtve hallani)

Úgyhogy köszönöm mindenkinek, annak is, aki figyelmeztetett s annak is, akik védelmemre igyekeztek, névszerint Márta és SKata.
Jól esik, hogy törődtök...

márta írta...

Amúgy én is mondok ilyeneket magamnak, meg a közelieknek, és itt jön be az, hogy a leírt mondanivaló nem adja vissza pontosan, hogy mit akart a másik mondani, és főleg, hogy hogyan. Mert ha igazi barátot és jóindulatot feltételezünk a leírtak mögött, és miért ne tennénk, akkor már nem is annyira sértő az a mondat. Sőt egyáltalán nem. Én, ha ilyet írok, márpedig ugye szokásom, akkor teszek utána egy mosolyt vagy valamit, hogy vegyék észre a jóindulatot is a kritika mögött.

Laszlo írta...

Hát úgy biztos, hogy sokkal kedvesebb, ha teszel egy mosolyt a végére.

Névtelen írta...

:)

Most majdnem olyan kivancsi lettem arra, hogy ki ez a "Nevtelen", mint Aniko. ;) (ebben a dologban hasonlitunk) :) (nekem mar csak ez maradt :D )
J.

Laszlo írta...

:)))

Jaj, Jenő drága! :))

:D