szombat, október 20, 2007

Megint repültem


Ezelőtt úgy öt évvel azt álmodtam, hogy autóversenyben veszek részt az utcámban, s a körül.

Egyszer csak az jutott eszembe, hogy "te!, én most álmodok. Mi lenne, ha felmennék oda a temető felé, a dombra, ahol nagymamám lakik, s megpróbálnék repülni, mint ahogy a tesóm és apum mesélték, hogy milyen jó, amikor álmodba repülsz?"
Hát azt is tettem. Felmentem oda, s elkezdtem szaladni lefelé (álmomban nem voltak ott a bokrok, sem a kerítés, s a sírkövek sem - mégiscsak azért álom, mert nem valóság). Egyszer csak nekirugaszkodtam és felugrottam, s kezdtem esni lefele, de néhány centire a föld felett haladtam. Kezdtem a kezemmel s a lábammal hajtani (mint a békaúszásban), s egyszer csak felszálltam! Átrepültem a vasút felett, végig hajtva magam (kicsit megakadt egyik lában egy drótban is), ott egy háztetőn meglöktem magam mégegyszer, s nagy erőfeszítés és hajtás közben visszarepültem az utcára. Csodálatos élmény volt.

Namostmár. Most csütörtök éjjel történt valami hasonló, amiért, ahányszor eszembe jut, olyan örömmel adok hálát.
Este 8-kor feküdtem, s azon éjjel sokat álmodtam. Álmodtam egy spanyolországi uncsimról is, meg másokról is, amiket már elfelejtettem.
De többek közt egy adott pillanatban, talán hajnalban, gondolom, mert sötét volt, de azért a felhők elég világosak, megint eszembe jutott, hogy most én álmodok, s milyen jó lenne, ha repülnék megint.
Ekkor a talajról felugrottam, s kezdtem hajtani magam. Most annak ellenére, hogy nem is kellett lendületet vegyek már nem tíz méter magasságba emelkedtem, mint a múltkor, hanem egyenesen fel a felhők közé! Alig hajtottam, s csak úgy repdestem.
HIHETETLEN ÉLMÉNY volt! Repülni, száguldani, le-fel, jobbra-balra, szabadon mint a madár! Olyan csodálatos volt, hogy most is egy ujjongást érzek a lelkemben, amikor rágondolok.

Kár, hogy reggelre elfelejtettem. De azért délután eszembe jutott, hogy "te, mintha ma éjjel repültem volna. Téééényleg, tee!!! Jaj, milyen szuper volt!" S éreztem azt a boldog érzést a lelkemben.

7 megjegyzés:

Piri írta...

A repules az mindig jo erzes...foleg amikor a lelek is repul valahogy ugy szabadon.
En amikor eloszor ultem repulon akkor felig olyan volt mintha almodtam volna:) es jo lenne meg almodni ...almodni...nyitott szemmel is.

Piri írta...

mikor egyszer almodtam ilyesmit akkor azok akiket szeretek ott voltak egy nagy zold reten kozvetlen alattam es akkor valahogy meg jobb erzes volt a lelkemnek...de mogottem jott valaki, komolyan es maig se tudom ki lehetett az..:)

márta írta...

Én álmomban kristálytiszta vízben szoktam úszni. Az se semmi. :) Merthogy nem is tudok úszni amúgy...

márta írta...

Nahát Oszkár, te meg elrepültél az álmaid után, vagy hova tűntél? :)))Írjál már valamit...

Laszlo írta...

Nem repültem el, csak nagyon sokat tanulok, s el is voltam utazva. Ezért nem volt időm. De igyekszem a napokban írni :)
Jó tudni, hogy érdekel!

S milyen érzés volt a kristálytiszta vízben úszni? :)

márta írta...

Hát jó volt, gondolhatod. Végtelen szabadság, gyönyörű víz alatti világ, meg minden...
Na, hát ha elfoglalt vagy, én megértem. De azért időnként
benézek ide, és ha írsz valamit, én akkor meg jól kommentelek hozzá egyet. Vagy kettőt.

Laszlo írta...

:)))
Ok
:D