vasárnap, október 07, 2007

Ismét...

...Kolozsváron.

Már ötödik éve, hogy így kezdem az őszt. De ezzel az alkalommal éreztem legtermészetesebbnek a találkozást az itteni drága barátaimmal. Nem volt már visszatartás, se nem kellett különösebb idő az összeszokásra. Csak úgy normálisan megint velük vagyuk.
Ez jó.

Új szobám van. Egyedül vagyok. Kicsit elszigetelve érzem magam, s magányosnak sokszor, de szerencsére itt vannak a szomszédszobákban a többiek is, úgyhogy végsősoron nem vagyok egyedül. De bensőséges dolgoról mostanában senkivel sem beszéltem. S az Úr sem nagyon tudta még a magányosságomat jól felhasználni.
Ez nem jó.

A suli kezdett megkezdődni. Elég jó. Elég jó volt látni a sulitársakat, s új, sajnos csökkent lelkesedéssel nekiindulni az új és egyben utolsó tanfélévemnek. Remélem, minden jól lesz.
Ez elég jó.

Ma vagány volt a napom. Gyüliben voltam, meg majd Öcsiéknél ebédelni, meg az öregotthonban Úrvacsorázni három nénivel, s úgy éreztem, hogy bár nem volt éppen olyan nagy vágy ma gyülibe menni (hihetetlenül álmosan keltem a reggel), az Úr nagy-nagy kegyelemmel közeledett hozzám, s áldott meg a gyüliken, beszélgetésekben, imádságaimban egész nap.
Ez nagyon jó!

27 megjegyzés:

Névtelen írta...

maganyosnak sokszor... ... ... hm ... ... egy het alatt ... ...
...
:)

Laszlo írta...

:)
Igen... magányosnak.
Egy hét elég idő ahhoz, hogy érezd, hogy egyedül vagy... jobban, mint eddig.

márta írta...

Na, hát az jó, ha elkezdődött a suli megkezdődésének a kezdődése...:) Én szeretek egyedül lenni. S mivel olyan életem van, hogy ritkán vagyok egyedül, ( nem azért mondom, mintha bánnám, persze) hát örülök annak a kevés "magány"-nak, ami adatik. Aztán meg olyan is van, ha sokan vannak az ember körül, és mégis magányos. De ez már egy totál más téma...:)

Laszlo írta...

:)

Igen.. a te esetedben én is szerettem a magányt.
Amíg otthon voltam a családdal, egyedül szerettem lenni.
Amíg volt szobatársam, addig én is azt szerettem, ha nem volt ott :P

De most, hogy nincs család, nincs szobatárs... mostmár érzem, hogy egyedül vagyok...

Névtelen írta...

mert lennél egyedul..:)
Isten is ott van vagy nem? meg mi is vagyunk orulj neki.Én voltam 1 evig tok egyedul a mélyvizben es kiusztam...
szerintem ha az ember sokáig egydul van akkor lassan rájon valamire (legalábbis nálam)ez jol alakult....

Laszlo írta...

:)

Igen, igen.
Erről van szó.
Isten itt van mindig, s akarja is, hogy ezt megéljem.
Sokszor sikerül is.

Névtelen írta...

remelem nem egy 40 eves pusztai vandorlasba kell megerosodjel :)

jo utat.

Névtelen írta...

ez nagyon tetszett kiddos :D :D

Névtelen írta...

ha már ennyire maganyos vagy nincs kedved új temat feldobni :)

ja en vagyok anonymus 2

szoval csak ussz az arral szembe addig is ahogy en is ...

Laszlo írta...

:)

Hát kiddos... nem tudom. Gondolom, nem 40 év. De hasonlót meg kell járjak, hogy Isten számára alkalmas legyek.

S igen, anonymous 2, úszok szembe az árral... s feldobok nemsokára valami témát, amit érdemesnek tartok. De végülis minden bejegyzésem egy új téma :P

Névtelen írta...

OK...
ennyi maganyos szoveg utan mar en lassan...:P

anonymus 2

Laszlo írta...

lassan mi?
S még mondj valamit magadról :)

Névtelen írta...

ok...
lassan most már en is beleesem a maganyos szindromaba... vagy mi hm...:P
magamrol? mit szeretnél hallani ??

Laszlo írta...

Mit szeretnék hallani? Hát hogy honnan való vagy? Honnan ismersz? Ki vagy? :D

Névtelen írta...

ok...
Magyarorszabrol vagyok.
tudod en nagyon unatkoztam...es gondoltam keresgetek hatha talalok regen látott (valaha valamikor)embereket.Tudod Erdélybol ismerek egy pár embert,es te is beugrottál hogy már láttalak...jonak tartottam hogy Istenrol nyiltan beszelsz.:)es gondoltam ha nem haragszol akkor uzenek ...(remelem tenyleg nem haragszol?):)
ki vagyok pontosan? hát majd lehet osszefutunk valamikor...valahol ...ki tudja?:)

anonymus 2

Laszlo írta...

Na jó! :D
Nem haragszom egyáltalán, sőt örvendek.
De ha összefutunk, akkor majd szólíts meg, jó?
Amúgy tudod hogy nézek ki?

Névtelen írta...

ok..
aszem igen

anonymus 2

Névtelen írta...

szoktal jarni miskolcra a konferenciara?
anonymus 2

Laszlo írta...

Hát ezelőtt három évvel voltam, s most is megyek számítás szerint.
De ez a mikolci Testvérgyülekezetben lesz. Nem tudom, te mire gondolsz.

Névtelen írta...

igen en is arra gondoltam
talán onnan vagy ismeros.. :)
anonymus 2

Laszlo írta...

Hm... :D
Ismerős... Vagány :D
Hátha összefutunk ott az idén.

Névtelen írta...

tuti
miskolci vagyok..:P
anonymus 2

Laszlo írta...

Szuper! :D

Laszlo írta...

Neked nincs blogod?

Névtelen írta...

majd lesz ...
valamikor csak meg nem tom h legyen a nevem..:P
anonymus 2

Laszlo írta...

:))
Hát ne legyen anonymous 2 :P

Piri írta...

anonymus 2........