csütörtök, november 20, 2008

Frissített műholdfelvételek


Hát ez szuper! Segesvárnak és környékének frissítették a Google Earth / Google Maps műholdképeit, s most már szép végig lehet tanulmányozni még a falvak utcáit is, a völgyeket, dombokat, tavakat, mindent.
Hát nem csodás?

Itt van Segesvárnak a fényképe. A minőség nem olyan, mint a nagyvárosi, fontos helyeknek, de kezdetnek remek.


[UPDATE]
Telepítettem a Google Earth-et, s ott megvannak 3D-ben a domborzatok, s minden pontnak a magassága. Sőt, az egész Harghita megvan, s itt az egész környék.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

amikor a felettem keszult kepeket frissitettek... azt mondogattam, hogy ezek bizti vagy jo 2 eve vannak... de vannak :)
neha elveznem ha lenne retro... kb. vagy 100 evvel korabbi felvetelek :)

Laszlo írta...

Hát az enyémek is vannak 1-2 évesek, úgy látszik.
De attól jók :)

Vagány lenne úgy megnézni műholdfelvételben, mi volt itt 200 éve :))

Noémi-Ruth írta...

Már csak azt nem értem, hogy András blogján miért van az, hogy az idetévedő ember friss bejegyzést olvas, közben meg max. akkor, ha a hütőbe teszi az eddigieket :)

Laszlo írta...

:)

Azért, mert írtam egyet, csak aztán kitöröltem.
Egy érdekes játékot akartam mutatni, de nem fért jól be a blogomba :P