kedd, április 01, 2008

Aprilis 1

Hat ma szuper jokat rohogtem.

A Google harom "uj szolgaltatast" mutatott ma be: telepesek kikuldese a Marsra (a kerdoiv hihetetlenul vicces), email kuldese a multba, s kereses a holnapi nap informacioi kozott.

Egy amerikai honlap egy interjut jatszodott meg egy iro es egy Al Qaeda ugynok kozott, aki meg volt sertodve, hogy a 9/11 tamadasokat az amerikai kormany osszeeskuvesenek tartjak.

Voltak masok is, de nem sorolom.

Amit en csinaltam eddig, az csak ket egyszeru vicc: egyik munkatarsamnak betettem hatterkepnek egy betort monitort, s nagyon realis volt, pont ugy nezett ki, mint egy betort monitor, kifolyt fekete folyekonykristallyal... Egyik munkatarsnomnek meg elloptam a cseszejet, s otthagytam egy fenykepet rola egy 'ransom note' uzenettel. De meg csak 15:41, ugyhogy meg lesz ra lehetoseg.

3 megjegyzés:

Józsa Anikó írta...

Hát engem ma nagyon behúzott valaki. És nem mondom el, mert nem vagyok büszke rá.:P:)) De a 2009-es aprilis 1-je az enyém lesz! Remélem...

Piri írta...

hanyadika van?
tulsagosan be vagyok koncentralodva h tudjam hanyadika van..
de jo nektek..

Laszlo írta...

:))