hétfő, szeptember 22, 2008

Mostanában

kezd a normalitás visszajönni. Hálás vagyok, hogy lassan már nem kell annyit ugráljak és szaladgáljak, hanem lecsendesedhetek.

Befejeztük lassan a rendezést a meszelés után, vettem egy íróasztalt és berendeztem a szobám, megtettem nagyjából mind az intézkedéseket, amiket meg kellett most tegyek (Kolozsváron és Segesváron), s már volt egy órám is a líceumban és mostmár az is rendszeressé válik.
Meg is szoktam nagyjából az időm beosztását, reggeli csendességgel, reggelivel s aztán munkával.
Keresztúrra is megyek szerdánként, s a szokásos aktivitásokat megteszem.

Már csak szaladni kéne reggelente s a zongoraórákat megbeszélni a tanárnővel. S még egy iratot megszerezni Kolozsvárról.
S fizetést kapni.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Oszkar!!!Milyen orad volt a liceumba...es mi kell rendszeresse valjon?Azt nem irtad.
Es hanyas labad van?Nen kopik el a cipod a suliig?

Laszlo írta...

:)
Hát infó órát tanítok, kilencedik osztálynak, hetente nyolcat.
Mostmár ez is beindult, tehát ez is rendszeres tevékenység lesz...

Laszlo írta...

Ja és a cipőm... hát most még egy hónapig nem kopik, mert van autóm. De egy hónap múlva a tesóm visszakapja a jogosítványát, s akkor többet nem lesz :)

Józsa Anikó írta...

es milyen volt az elso ora? :)

Laszlo írta...

Nekem tetszett! :)
Aranyosak a diákok, s eléggé figyelnek még pénteken 1 órától is - igaz, hogy első hét volt.
De az első benyomásom jó volt...

SKata írta...

Fizetés?Hát,az télleg nem lenne már rossz:)).
Nem is tudtam,hogy tudsz zongorázni!Nekem mindig is csodadolognak tűnt,imádom hallgatni:)!

Laszlo írta...

:D Kaptam a héten! Nagyon is jó volt! :P

A zongorázás még nem megy úgy rendesen, csak úgy, mint aki egyedül tanult. De megtanulok én!

SKata írta...

Jól van Oszkár,simán elhiszem Neked:))))!Akkor én mégis inkább maradok az éneklésnél...egyszer majd előfordulhat,hogy kísérni fogsz:))))?!

Laszlo írta...

Rendben! Ezt megbeszéltük.
De nem akármit!

SKata írta...

Ok:),válassz és elkezdek gyúrni rá:-DD!

Laszlo írta...

Majd.. még nem volt egy órám sem, mert beteg volt a tanárnő

SKata írta...

:-DDDDDD,akkor ráérek!

Laszlo írta...

Rá!

Vagy pedig levideózod az éneket, s én majd felveszem a kíséretet és összevágjuk...

Azt már kezdheted most :P

SKata írta...

Egyre jobb:)!Mehet is fel a Youtube-ra:)!