szombat, április 09, 2005

"...a Felkent Jézus rabszolgája..."

Ez az idézet a Róma 1,1-ből van, a Csia Lajos fordítás szerint.

Most ezt leírom, s majd Jenő azt mondja, hogy már hallotta ezt...kétszer. Nem baj. A szivemen, s a gondolataimban van.
"egy meghalt mindenkiért, tehát mindazok meghaltak; és azért halt meg mindenkiért, hogy a kik élnek, ezután ne magoknak éljenek, hanem annak, a ki érettök meghalt és feltámasztatott." 2Korintus 5:15
Ezt jelenti élni Krisztussal. Rabszolgának lenni. Hogy mit jelent ez?
Nincs saját akaratom, nincsenek saját terveim, nincs saját álmom, minden tulajdonom, lényemmel együtt az Övé, aki engem megvásárolt az Ő vérén.
A különbség az igazi rabszolgától az, hogy nem egy önkényes Uram van, hanem az én Uram Krisztusban mindent nekem adott és nekem ad. "Ha valaki elveszti az ő életét énértem, örök életre találja meg azt".
Ő az én Atyám, aki szeret, s aki azt akarja, hogy az Övé legyek, s így éljem az igazi életet, legyek boldog és áldott, az ő jutalma és dicsősége legyen az enyém.
A feltétel, hogy átadom magam mindenestül, feltétel nélkül Neki, rabszolgaként.
A jutalom: maga Isten.

Akarok ilyen rabszolga lenni?

Nincsenek megjegyzések: