kedd, december 15, 2009

Az első



lábnyomom az új hóban.

11 megjegyzés:

kiddos írta...

hanyas? 42 es 1/3? :)
amugy ha logikazok akkor egy olyan bejegyzes lett volna soron, hogy "Az elso labnyomom a felhoben"... ha mar "Milyen szep az eg!". szoval ne legy foldhoz kotott ;)
masfelol szep az a labnyom... olyan fashion-os. semmi naturalis... elso pillantasra :D

Józsa Anikó írta...

nem hiszem el, hogy beleleptel mezitlab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laszlo írta...

:)) Pedig az egész természetes lábom az! :P

Kb. 41,5. Jó szemed van, kiddos!
Próbálok nem földhöz kötött lenni.

Igen, Anikó. Ez volt az első, miután ma reggel kimentem a szobámból.

kiddos írta...

amugy eszembe jutott az elso teli kiruccanasom a hegyekbe. s ahogy latom a labnyomodat eszembe jut a kep amelyik meg orokitette a teljes body-m nyomatat. jo nagy ho volt akkor... s egy par evre ra, ugyanott... volt olyan, hogy leptem s terdig huppp... azutan pedig leptem, s nyakig hupp :)
meses elmeny volt, foleg, hogy volt valaki mellettem azon a setan s lattam az arcan a mesesnek a tukrozeset... akkor o volt eloszor teli kiruccanason a hegyekben.
de ebbol a kepbol ugye most az is kiveheto, hogy nem bal labbal keltel fel? :D

Józsa Anikó írta...

milyen fura labad van, te

Laszlo írta...

:)) Hát nem bal lábbal, de nagyon zúgó fejjel, mert hajnal háromig dolgoztam.

Láttam mintha valahol nálad ilyen téli képet egyszer. De biztos nem az az első. Szép lehetett :) Mindig nagyon mélyre vésődő élmény a téli hegyi látogatás nekem.

S az a személy az, akivel utaid szorosan összekapcsolódtak? :)

Laszlo írta...

:))) Mi vaaaan??? Hogy-hogy fura?? A tied milyen??

Laszlo írta...

Csinálj te is, lássuk

kiddos írta...

nem. az a valaki Alek-nek hivtak s valami moldav-orosz szarmazasa volt, csakhat a fekete tenger kozeleben nott fel, s ott nem nagyon van hegy :)
jol lattad... talan az :)
szerintem aniko inkabb egy meleg tengerparti homokszonyegre lepne szivesebben ;)

Ferencz Adél írta...

Nincs lúdtalpad! Az tuti:))

Laszlo írta...

Igen. Pedig a hó is jó.

Nincs, Adél :)) Ezt más is megjegyezte :P