szerda, augusztus 22, 2007

Szóval így lel véget...

I.
Vajúdott, indult, torzult, alakult, fejlődött, virágzott, kínlódott, áttört, öröm volt, fájdalom volt, áldás volt, átok volt, kihajtott, lemetszettük, kihajtott, elástuk, a hajtás elszáradt - ment tovább, eltorzult, helyreállt, öröm volt, bánat volt, gyümölcsöt termett, majd száradozott, gyümölcsét ették, gyümölcsét elejtettem, szétrugtam, összeraktam, odacsaptam, összeszedtem, elemeztem, elemeztük, vizsgáltuk, döntöttünk, haladott, fejlődött, visszafejlődött, megállt, előre-hátra ment, gondozva volt, átértelmeződött, elmélyült, mélységes lett, magas lett, összegabalyodott, kellemetlen volt, kellemetlen lett, lemetszettem, lekopasztottuk, lefűrészeltük, szétvágtuk, vérzett, vajúdott, meghalt...

II.
Sötét földdarab most magányosan áll, árnyékban, szárazon, fának csak nyoma látszik... egy-két száraz ág.... mellette-rajta egy-két halvány zöld hajtás, ami csökevényesedésre vagy halálra van ítélve... A zöld hajtások nem a remény jelei, hanem a fájdalmas továbbélésé... Nem is élés az, hanem a létezésnek egy alacsonyrendű formája...

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez a te alkotasod?

Laszlo írta...

Szerinted? ;))

Névtelen írta...

talan igen

Laszlo írta...

Úgy van... talán igen...

Névtelen írta...

s mirefel irtad? csak ugy megszallt az ihlet? :P

Laszlo írta...

:)))))
nem...

Névtelen írta...

hanem?

Laszlo írta...

:))) Tudtam, hogy ezt fogod kérdezni.
Csak leírtam egy átélést

Névtelen írta...

s nem reszletezed egy kicsit? kivagtatok egy fat?

Laszlo írta...

:))))))
Igen....

Névtelen írta...

o, na...
en is tudtam, h ezt fogod valaszolni.
hogyhogy atertelmezodott es hogyhogy melyseges lett?
es milyen fa volt?

Laszlo írta...

:)))
Hát a jellege változásokon ment át.

Névtelen írta...

konkret peldat kerek erre :-w

Laszlo írta...

Hm....

Laszlo írta...

Ha egy fát átültetnek egy más földbe, akkor ott alkalmazkodik, s kicsit más lesz, mint azelőtt.

Laszlo írta...

Be is oltottuk, s más fa lett. Ez többször megtörtént.

Névtelen írta...

s kerdeztem h milyen fa volt?

Laszlo írta...

Nem kérdezted...

Névtelen írta...

de!
(lasd 11. comment)

Laszlo írta...

Tényleg...